“Resultaatgerichte training die het gevoel raakt.”
Recent een medewerkerstevredenheidsonderzoek gehouden? Werd je blij van de uitkomsten? Is er ruimte voor verbetering? Kan het zijn dat het gaat om thema’s als: delegeren, professionele vrijheid, relatie met leidinggevende, erkenning en kwaliteit van de communicatie? Zou je willen dat leidinggevenden zich minder bemoeien met de inhoud? Dat zij open staan voor feedback van hun medewerkers en zich laten aanspreken? Dat medewerkers om kunnen gaan met de gegeven vrijheid en verantwoordelijkheid? Dat zij zelf antwoord kunnen geven op de vraag wanneer zij hun werk goed hebben gedaan? Kies dan voor trainingen op maat.
Vanuit de gedachte dat het leerproces van de een ook bijdraagt aan het leerproces van de ander, kan het voor organisaties uitermate effectief zijn om trainingen voor zowel verticale als horizontale teams aan te bieden. Vooral wanneer organisatieverandering leidt tot veranderende taken en rollen en andere eisen stelt aan gedrag, competenties en vaardigheden. Trainingen voor groepen is met name interessant omdat met elkaar werken aan nieuw gedrag en vaardigheden altijd leidt tot een hechter en effectiever functionerend team dat elkaars verschillen en overeenkomsten beter weet te waarderen en te benutten.
Mijn specials:
- Zelforganiserende teams: verantwoordelijkheden zo laag mogelijk leggen
- Leidinggeven zonder macht: sturen op proces in plaats van inhoud
- Leidinggeven met gevoel: verbeter je people management skills
- Feedback geven en ontvangen: uitspreken, aanspreken en afspreken
Resultaat: hogere medewerkerstevredenheid, garantie voor resultaat, oplossingen van onder op, focus op de klant.
Geïnteresseerd wat ik voor je kan betekenen? Klik hier
Werkwijze
Doelstellingen en inhoud worden vooraf nauwkeurig met de opdrachtgever afgestemd. De eigen ervaringen vormen de oefenstof van de trainingen. De trainingen sluiten op die manier direct aan op leven en werk van alledag. Al mijn trainingen worden ondersteund door beproefde theorieën en modellen. En ook hierbij geldt dat de ervaring centraal staat.